The browser should render some flash content, not this. Go to Adobe Page and Download Adobe Flash Player Plugin.

Hurghadai napi hajós merülések:

A repülőtérre érkezést követően a szállodába szállítanak légkondicionált buszokkal. A hotel általában Hurghada központjában helyezkedik el, 4 csillagos, légkondicionált, széffel, TV-vel felszerelt. Ez lehetőséget ad arra, hogy a napi búvárkodást követően elvegyüljünk a belváros forgatagában és alkudozzunk a helyi portékákat áruló bazárosokkal. Az árusok nagyon kedvesek és néhány szót magyarul is értenek.

Reggel a müezzin szolid énekére ébredünk, „Allah a legnagyobb”, mely a technika vívmányainak köszönhetően már nem élőben, hanem a város minden zugában felállított recsegő hangszórókból hallható.

A napi hajók reggel 9 órakor indulnak a búvárbázisról. A bázisra klímás mini buszokkal érkezünk, ahol bepakolják a felszereléseinket.

Kb. 20-40 perc hajózás után megérkezünk egy csodálatos korallzátonyhoz. Összeállítjuk a felszerelésünket és a tudásszintnek megfelelő mélységben kb. 1 órás merülést hajtunk végre. A merülés során velünk vagy a víz alatt, ahol figyelünk a biztonságos merülésedre. A merülés befejeztével előkészítjük a felszerelésünket a délutánra.

Ezt követően következik az ebéd, mely a helyi szokásoknak megfelelően a hajó fedélzetén fogyasztunk el. Az Egyiptomi étrendnek megfelelően, csirke, hal, marhahús, rizs, tészta és zöldségek a kínálat. A hajón a kávé és az ásványvíz fogyasztása általában korlátlan.

Az ebédet kb. egy órás pihenő követi, majd ismét merülünk a tudásodnak megfelelő mélységbe. Ezt követően a hajó visszatér a búvárbázisra és a szállodába szállítanak bennünket. Igény esetén a vacsorát követően lehetőség van éjszakai merülésre is, mely során a nappal nem látható élőlények tömege tárul víz alatti lámpáink fényére a szemünk elé.

A napi hajós merülések öt napon keresztül mindig más korallzátonynál zajlanak. A Vörös tenger csodálatos élővilága mindenki számára felejthetetlen élményt nyújt. Delfinek, ráják, tintahalak, barracudák, napóleonhalak, murénák és ezernyi színes apróhal lakja a korallzátonyok környékét.

Hurghada kikötőjében számos hajóroncs fekszik, őrizve az Arab-Izraeli háború emlékét, tudásszintednek megfelelően ezek is merülhetők.

A nem búvár kísérők sem unatkoznak, lehetőségük van a zátonyok felett sznorkerezni, és az ebéd valamint az üdítők is korlátlanul fogyaszthatók számukra.

A hazautazást megelőző repülőút előtt 24 órával már biztonsági szempontokból nem merülünk, így egy szabad napot eltölthetünk a nyüzsgő városban, kirándulhatunk a híres Luxorba, átkelhetünk a Níluson a Királyok völgyébe ahol a legendás fáraó Tutanhamon sírja is látható.

A Hurghadai utunk során a búvárkodás mellett megismerhetjük egy számunkra ismeretlen nép csodálatos kultúráját és vendégszeretetét.

Ár: a szálloda minőségétől függően 210-225.000.-Ft, 10 merüléssel, teljes ellátással, illetékekkel.

GALÉRIA

Image1\

Cataclysm is a trademark, and World of Warcraft and Blizzard Entertainment are trademarks or registered trademarks of Blizzard Entertainment, Inc. in the U.S. and/or other countries.